Word Vriend van de Stolp

Word Vriend van de Stolp en bescherm samen met ons de beeldbepalende stolp. Voor een contributie van € 22,50/bedrijfsvrienden € 50,- (meer is van harte welkom), ontvangt u 4 maal per jaar de Nieuwsbrief en 1 keer per jaar het magazine 'De Stolp', kunt u onze bouwkundig adviseur voor inspectie en advies uitnodigen, bent u gratis lid van de stolpencommunity 'Vierkantdelers' en kunt u bovendien deelnemen aan de jaarlijkse excursies naar interessante stolpen.

Bent u al Vriend en wilt u uw gegevens aanpassen of uw contributie stopzetten? Kies dan aanpassen gegevens of opzeggen als Vriend van de Stolp. U kunt voor uw gemak ook een automatische incasso afgeven.

Onze website maakt gebruik van een beveiligde verbinding. Dit kunt u herkennen aan het slotje in uw browser (linksboven in de adresbalk). Zo weet u zeker dat u uw gegevens op de website van de Boerderijenstichting Noord-Holland Vrienden van de Stolp, invult.

Vriend worden

Aanpassen gegevens