jaarverslag 2023

Jaarverslag BSNH 2023

De Boerderijenstichting Noord Holland streeft naar het behoud van de stolp. Ze doet dit door voorlichting en advies aan particulieren, overheden en instellingen. De BSNH is een stichting zonder winstoogmerk. De activiteiten worden georganiseerd en uitgevoerd door vrijwilligers, die hier geen geldelijke beloning voor ontvangen. De BSNH heeft een ANBI-status sinds 1 januari 2013 en voldoet met de downloadbare publicatie van dit jaarverslag en de financiële jaarrekeningen op haar website aan de voorschriften die ANBI stelt voor behoud van deze status. Met deze publicaties worden ook de regels voor Good Governance gevolgd.

Graag verwijzen we naar de volledige tekst achter de volgende link: 2023.Jaarverslag BSNH Met Fotomateriaal 2023

Voor meer financiële informatie, kijk in ons 2023.Verkorte Jaarrekening 2023