2021-03-09 Vrijwilliger worden?

Vrijwilligers helpen ook bij een excursie. Foto: Anna Groentjes

Bij de Boerderijenstichting werken al veel vrijwilligers met hart en ziel, zoals het bestuur, de redacteuren van het blad en de adviseurs. Maar we kunnen nog wel wat sterren erbij gebruiken! Om het niet al te algemeen te maken, we zoeken vrijwilligers voor secretariaatswerk voor een paar uur per week- social media en digitale competenties zijn een pré. Hulp bij events en representatie BSNH bij bijeenkomsten- productie en ontvangst, stands bemensen. Ervaringsdeskundigen in het inrichten van het erf/boomgaard van een monumentale of karakteristieke stolp – af en toe een lezing of advies geven. Enthousiaste fotografen en mensen die kunnen filmen en monteren en enthousiaste fotografen.

Wil je je inzetten op een ander vlak, ook zeer welkom! Wij bieden een gepassioneerde omgeving en bij voorbaat onze grote dank! Opgeven kan via info@boerderijenstichting.nl.

2021-03-09  Vrijwilliger worden?