2021-03-08 Vrienden genoeg?

Zijn 1500 Vrienden van de stolp genoeg? Nee, want wij hebben niet alleen veel draagvlak nodig, maar ook de inkomsten van onze donateurs zijn van groot belang. Onze stichting moet het stellen zonder vaste subsidies van welke overheid dan ook. Alle kosten die wij maken om behoud van de Noord-Hollandse stolpen onder de aandacht te brengen van beleidmakers, eigenaren en publiek moeten worden gedekt uit de inkomsten van onze vrienden en uit schenkingen en legaten.

Ook u kunt een eenmalige donatie of periodieke schenking doen. Dit kan voor u belastingtechnisch interessant zijn, de regels vindt u op www.belastingdienst.nl. Het is goed om te weten dat de Boerderijenstichting Noord-Holland als ANBI-instelling geen schenkingsbelasting hoeft af te dragen, dus de gift komt volledig ten goede aan het behoud van de iconen van het Noord-Hollands landschap. Wilt u doneren of Vriend worden? Meldt dit dan via info@boerderijenstichting.nl. Wij zijn blij met elke Vriend!

2021-03-08 Vrienden genoeg?